PIP studio

Jag har blivit lite småförälskad i porslinet från PIP studio.
Här i Hallsberg har det öppnat en supertrevlig butik som säljer Green Gate och PIP studio och en massa annat.
Till er som vill besöka den så ligger den på Allégatan 90. Helt klart värt ett besök!

Marie: om du läser detta, kommentera gärna med mera info om öppettider m.m.

Astrid och jag tog cyklarna dit idag för vi hade fått inbjudan till VIP-kväll :) Astrid tog för sig av allt det goda som bjöds och jag dreglade över det fina porslinet från PIP studio ;)

Med mig hem följde två koppar med fat och en assiette som jag tänkte ha som kakfat till jag har råd att köpa en till.





Kommentarer
Postat av: Marie

Ojojoj vilken trevlig publicitet vi får! =D



Öppet under augusti: Torsdag 11-18

Fredag 11- 15



Under september kommer vi utöka öppettiderna men då kommer ny info.



//marie

2010-08-18 @ 21:14:01
Postat av: annica

jättesöta!

2010-08-21 @ 14:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0