Ugglebrallor!

Ibland får jag beställningar som ger mig lite nya idéer. Har fått önskemål om tyg, applikation och att det skulle vara "hängslebyxor/overall" med mudd.

Till dessa har jag utgått från ett mönster i Ottobre och fixat till det efter beställarens önskemål. Pojken som ska få dessa är visst av det lite smalare slaget så jag gjorde dem även smalare än originalmönstret.

Hoppas beställare och mottagare blir nöjda. Själv känner jag mig riktigt nöjd med resultatet ;)




Några närbilder på applikationerna:




Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Cilla

Helt underbara! Verkligen fantastiska!

2010-08-31 @ 20:32:51
URL: http://www.faborit.se
Postat av: Anne

Helt underbart fint!!!

2010-09-11 @ 22:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0