Nya tyger!

Här kommer gårdagens fynd från symässan i Älvsjö:



Lila, grönt, mörkgrönt, rött, svart och apelsingult molntyg.



Lime och blå fordon, Vitt med giraffer i brunt och grönt, Djungel och Rosa med apor och palmer.



Dessa tyger räcker till 1-4 mössor av varje färg. Om någon av dessa är intressant så hör av er snarast. Risk finns att de tar slut snart.



Lite velour från mässan. Detta skulle kunna bli byxor t.ex. Det är rött och brunt med moln, grått med svarta ränder och svart med vita ränder. Jag har en hel del enfärgad velour också.



Muddväv som också kan bli till byxor snart. Håll utkik här i bloggen!

Maila på [email protected] om du ser något intressant. Om du vill beställa mössa så behöver jag veta huvudmått, vilket tyg och om det ska vara en rund eller toppig mössa.

Trevlig helg på er alla!

Kommentarer
Postat av: Carro

Alla tyger är så fina =) svårt att välja ...

2010-02-20 @ 14:32:46
Postat av: Cilla

Oj oj oj vad mycket pengar du har gjort av med :)

2010-02-20 @ 19:57:42
URL: http://ostring.wordpress.com
Postat av: Ann-Mari

Ja Cilla, jag vet! Men, det är ju så svårt att välja. Hoppas att jag säljer lite nu så att jag får tillbaka pengarna.

2010-02-20 @ 20:02:41
URL: http://astridbosse.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie Lindvall

OJ vad mycket fina tyger du fick med dig . rena julafton .

Jag återkommer med en lite beställning på flickmössor. ska mäta deras huvud.

Du är ju så himla duktig.

Men visst är det roligt att sy.

Lycka till med allt du skapa

Ha det så gott kram från B-M

2010-02-21 @ 21:25:28
URL: http://knoten155.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0