Turné

I måndags åkte familjen Dahlstedt på turné ;)

Första stoppet var Brunneby Musteri, därefter en sväng till IKEA i Linköping där vi införskaffade en växasäng till Bosse och ett gäng korgar till vårt projekt i tvättstugan. Efter IKEA bar det av till flygvapenmuséet, också det i Linköping. Astrid var mycket imponerad av alla flygplan, Bosse sov nästan hela tiden, men några flygplan hann han se. In i bilen för vidare färd mot Ljungsbro. Ett besök på Cloetta och ett hos min kära vän Marie som jag inte träffat på flera år.

Tyvärr är både jag och maken drabbade av pollenallergi (gräs). Så ni som väntar på beställda grejer vill jag bara säga: Jag har inte glömt er, men vi är ganska däckade här hemma.



Astrid i ett flygplan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0