Öroninflammation?

Kan det vara så att min lille Bosse har öroninflammation? När jag hämtade Bosse och Astrid idag så sa dagmammorna att Bosse inte var sig själv. Han var varm och så hade han grejat med öronen. Tur i oturen så är jag ledig två dagar nu. Vi får väl se hur det går inatt, kanske måste ringa vårdcentralen imorgon.

Jag som har hela torsdagen planerad :-( Har fått en tur till Örebro av Maria. Vi ska shoppa och äta lunch, hur kul som helst. Barnvakt ordnad. Presenter som ska fixas. Vi får väl se hur det blir med allt....

Preparerar Bosse med nässpray och Ipren, hoppas att det ger sig och inte utvecklas till öroninflammation....

Håll tummar och tår! Jag behöver sömn, glada och friska barn och en shoppingtur.

Kommentarer
Postat av: Johanna Grönkvist

Hej. Tack för trevligt sällskap i lördags men min helg slutade med influenssa och håller på fortfarande så jag hoppas Bosse blir frisk eller rättare sagt inte sjuk. Kram Johanna.

2010-03-16 @ 18:27:36
URL: http://groenkvist.blogspot.com
Postat av: Ann-Mari

Krya på dig Johanna! Alltid lika roligt att träffas och pyssla lite.

2010-03-16 @ 19:07:45
URL: http://astridbosse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0