Scrap-lördag!

Igår scrappade jag hela dagen, eller i alla fall till samvetet sa ifrån.





Riktigt roligt var det och trevligt sällskap hade jag. Den ena holken ska jag ge bort nästa helg och den andra har jag inte bestämt vad jag ska göra med. Bra att ha lite kort och sånt på lager.

Som grädde på moset fick jag denna lilla söta varelse:



Tack snälla Therese! Hon har sytt den, är det inte otroligt?! Jag vill verkligen ha en, eller två, eller kanske tre nya symaskiner.

Idag blir det IKEA och kalas för V som fyller 6 år idag.

Jag önskar er alla en fin Söndag!

Kommentarer
Postat av: Therese Forsberg

Å vad fina holkar =) du är verkligen duktig !

2010-03-15 @ 08:29:21
Postat av: Carro B

Så söta holkarna är =)Du lyckas ju med allt du gör Ann-Mari... Och Nallen är ju så mysig,vill ha en sån jag med =)Kram

2010-03-15 @ 19:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0