Shorts- ibland blir det bara så bra

Satt igår kväll och knåpade ihop varsitt par shorts till Astrid och Bosse. Imorse fick de prova dem. Det var tyvärr svårt att få till en bild med shortsen på modellerna, de var inte riktigt med på noterna.

Astrids shorts i stl. 104, räcker precis nedanför knäet.



Velour med mudd, resår upptill.

Bosses shorts i stl 86/92. Dessa är kortare och slutar över knäet, mudden är vidare och ska inte sitta åt. Bosse har stl 86 på byxor, så det finns lite att växa i till sommaren.



Velour med mudd, resår upptill.

Försök till bild med shortsen på barnen.





Vid intresse för shorts maila eller kommentera. Astrids shorts finns i stl. 98, 104 och 110. Bosses i stl. 80, 86/92 och 98. Om någon annan storlek önskas så fixar jag det. Har velour i en hel del olika färger. Muddväv i några olika färger, det jag inte har går naturligtvis att köpa. Båda modellerna är unisex tycker jag.

Molnvelour i rosa och turkos på ingång. Brun och röd molnvelour har jag hemma.

Pris beror lite på tyg och storlek, men som riktmärke kan vi säga 150 för enfärgade och 200 för moln för de korta och 200 för enfärgade och 250 för moln för de längre.

Kommentarer
Postat av: Emma

Fina shorts :)



Nu har jag fått tummen ur ;) och mätt huvudena.

Den som ska vara grön med grävskopor har måttet 44,6 och den bruna med elefanter har ett mått på 49,5.

Hur mycket kostar mössorna förresten?

Vart hämtar man dom och så vidare??

Tack :)

2010-05-04 @ 18:59:24
URL: http://emmagranstedt.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie Lindvall

GODE GUD vad duktig du är ..

hur hinner du med ..

du jobbar o har små barn..

härligt att följa dig

kram B-M L...

2010-05-05 @ 15:33:23
URL: http://knoten155.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0