En utmaning

Jag fick en fråga om jag kunde sy tikskydd, eller hundtrosor som jag valt att kalla dem. Jag kan ju alltid göra ett försök tänkte jag. Som tur var så hade beställaren ett par hundtrosor som jag kunde låna och utgå ifrån.

De som finns i handeln är tydligen lite tråkiga, bara svarta eller vita.

Dessa blev, enligt min mening, allt annat än tråkiga... Om det fanns Victoria's Secret för hundar hade de lätt platsat där ;)









Sitter nu här och väntar på att de ska bli upphämtade av beställaren, hoppas att de passar.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Helt underbara!

2011-01-02 @ 20:25:17
Postat av: Linda

De passade utmärkt!:D så fina de vart, är kalas nöjd:D mms:ar en bild i morgon som du får se:)

2011-01-02 @ 23:14:16
URL: http://lindamariesusanna.blogg.se/
Postat av: Anna Garp

Hade jag hund skulle jag garanterat dressa upp min jycke i ett par coola tiktrosor! Vad får herrhundarna? :)

2011-01-04 @ 18:21:08
Postat av: Maria M

Oj va fina! :)

Kanske vore nåt för Selma?

2011-01-04 @ 19:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0