Limegrön fleecejacka

Nu har jag äntligen fått till en limegrön fleecejacka i stl. 80. Nu är det bara att vänta och se om C fortfarande är intresserad. Hoppas det trots att det dröjt ganska länge....





Det har varit mycket nu ett tag, öroninflammation och magsjuka. Ni ska veta att jag gör mitt yttersta för att komma ikapp med beställningarna. Mössorna har jag oftast klara på ett par dagar. Det är jackor, byxor och klänningar som kan ta lite längre tid. Det ska fixas med mönster osv.

Syr gör jag för att jag tycker att det är kul och för att jag mår bra av det. Tack snälla för att ni beställer mössor och annat av mig :-)

Kommentarer
Postat av: Caroline Bejfalk

Självklart vill jag fortfarande ha den =) Allt som du gör är så himlans fint... Kram

2010-04-07 @ 22:17:29
Postat av: Ann-Mari

Tack Caroline! Du är bra för mitt självförtroende!

2010-04-07 @ 22:23:19
URL: http://astridbosse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0