Lördag och en massa mössor

Idag har vi haft lite kalas för lilla prinsessan Astrid som fyller fyra år imorgon. Maria och barnen samt moster Monika och morbror Julle har varit här. Imorgon blir det mera kalas.

Ikväll har jag sytt klart de nio mössorna som jag klippte ut och nålade igår kväll.



En syskonmatchning med stjärnor:



Dessa fyra mössor till nyfödd ska min kompis C få välja på:



De hon inte vill ha kommer att bli till salu för 100 kr styck.

Nu är det slut på rosa tyg med stjärnor.

Jag kommer antagligen med en ny produkt till försäljning. Väntar på lite mer information innan jag ska ge mig på en prototyp. Spännande, spännande! Tror att jag ska sy en till världens bästa Malin då, om jag bara kunde få ett huvudmått. Nu är ni väl lite nyfikna i alla fall?

Kommentarer
Postat av: Cilla

Väldigt nyfiken :)

Tänk om det är samma som jag ska göra. Fick en förfrågan på jobbet i fredags, om en typ av huvudbonad som jag inte har gjort tidigare :)

2010-04-10 @ 23:06:33
URL: http://ostring.wordpress.com
Postat av: Ann-Mari

Mycket möjligt Cilla! Tydligen fett inne just nu ;-)

2010-04-11 @ 07:43:19
URL: http://astridbosse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0