Muddjeans

I ett tidigare inlägg har jag lagt upp ett par ljusa jeans med muddar. När jag klurade på dem blev jag så sugen på att sy ett par mörka också. Har inte hunnit sy klart dem förrän idag. När de var klara tänkte jag att jag skulle prova dem på Bosse. De satt som en smäck :) :)

Tror bestämt att jag får låta Bosse behålla dem, han gillade dem skarpt. Försökte ta några kort när han har dem på sig, det gick väl sådär.....

De är riktigt mörka, kameran har gjort dem ljusare.













Och en bild där benmuddarna är vikta:


Kommentarer
Postat av: Maria Montelius

Wow! Duktiga, duktiga du!

Sååå snygga!

2010-12-14 @ 16:33:25
Postat av: Christina Blomdahl

Supercoola jeans! Måste fråga också var ni köpt mattan med stjärnor :-)

2011-01-04 @ 09:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0