Jobb och så´nt

Jaha, då har man avverkat fyra av fem arbetsdagar. På tisdag är jag ledig, ska bli så skönt!

Har en del mössbeställningar på gång och imorgon hoppas jag att storlekarna ramlar in. I min planering just nu så ska jag sy imorgon kväll när barnen somnat.

Jag ser fram emot min resa till Syfestivalen hur mycket som helst. Och för att göra allting ännu bättre så är det Antikmässa samtidigt. Kan det bli bättre? Skulle inte tro det.

Nu blir det soffan en stund. I en annan del av Köping och Damernas detektivbyrå. Sedan blir det sängen, upp tidigt imorgon. 05.15 ringer klockan.

Sov gott allihop!

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie Lindvall

HEJ ! Så roligt att se din blogg o så stor Bosse blivit . Jätte fina mössor .kan man beställa .?

Lycka till på Syfestivalen , kan tänka mig att du kommer att trivas med alla tyger o så Antikmässa samtidigt. Kanon . Ha det gott hej f...B-M

2010-02-08 @ 06:07:10
URL: http://knoten155.blogspot.com
Postat av: Lizette

Det händer spännande saker nu då ja.. Ja var på Antikmässa i Borås för lääängesen, finns ju hur mkt fint som helst.. Hoppas du får en bra arbetsdag.

~Kramen~

2010-02-08 @ 12:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0