Med fara för livet.....

När jag gick upp imorse, klockan fem, och tittade ut såg jag: Hur mycket snö som helst! Ok, hur skulle vi göra nu? Vi som tagit ledigt och allt, skulle vi nu inte komma iväg?

Pratade med Marcus och vi bestämde oss för att trotsa vädrets makter och bege oss mot Älvsjö.

Mycket handlat blev det. Jag lovar att göra mitt bästa för att få ut bilder på tygerna här på bloggen under morgondagen.

Jag missade bondgårdstyget precis :-( Fick telefon från T när vi närmade oss Strängnäs att de äntligen fått dit det, men då var vi på väg hem.

Mycket molntyg blev det dock och djungeltyg och mera fordon.

Bilder kommer så snart jag hinner.......

Kram på er alla och håll utkik här under morgondagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0