Nya tyger.....

Jag ska, om inget händer, bege mig till Symässan på Älvsjö-mässan den 19 februari. Jag har tänkt handla mer tyg då. Nu undrar jag om någon har tips/önskemål på färger/mönster som jag ska hålla utkik efter.

Har även funderingar på att sy upp velourbyxor med puff nedtill. Det är ett mönster som jag ritat själv, men de påminner om Velourbyxorna från Me & I. Jag tycker själv att de sitter klockrent, Astrid har haft massor av dem och nu har Bosse också sådana. Jag nämner inga namn, men en pojke vid namn M har också haft flera stycken. Ska försöka lägga upp en bild på Bosse i dem vid ett senare tillfälle.

Det är mycket nu, jobbar HELA helgen. Torsdag t.o.m måndag.

Min kära syster hjälper mig med bloggen, så den ska se lite snygg ut. Händer det grejer här så är det hon som fixar och trixar.

Ha en bra helg och tänk lite på mig som jobbar ;-)

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Vad duktig du är!! Jättefin blogg, har lagt till den som favorit här nu -haha Du... vi ses på jobbet i helgen, iallafall en stund på morron, för vi är ju troligen inte i samma grupp ler

2010-02-05 @ 12:44:00
Postat av: Annica S, Dalvägen

jag vet en kille på M som ser mycket bra ut i sådana "puff-byxor"!

2010-02-06 @ 08:00:53
Postat av: Ann-Mari

Precis Annica! Det finns många M som passar i dem ;-)

2010-02-06 @ 15:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0