VAB

Jaha, det blev inte jobb 7-16 igår. Det blev VAB istället, lille Bosse var ljummen och vaknade klockan fyra. Det är nog 1,5 års sprutan som är boven i dramat. Han är bara lite varm och lite gnällig.

Idag får snälla farmor ställa upp som barnvakt. Jag börjar jobba klockan två och Marcus är hemma vid halv fem, känns lite onödigt att någon av oss ska Vabba då. Och imorgon får Marcus vara hemma om det behövs.

Jag är på G med mössorna, klippte ut tio stycken igår och sex av dem är nästan klara. Två beställningar ramlade in i morse. Ska försöka få alla beställda mössor klara på lördag. Idag blir det nog inte så mycket gjort, jobbar till 23 och börjar klockan sju imorgon. Jag är nog inte supersocial när jag kommer från jobbet imorgon. Kanske borde ha en varningsskylt runt halsen?

Nu är det inte länge kvar till symässan i Älvsjö :-) Förslag på mönster och färger som jag ska hålla utkik efter mottages tacksamt.

Ha det gott allihop!

Kommentarer
Postat av: Ebba och Jennie

Tänkte på förslag på tyg och färger. . .

Någe lila kanske med stjärnor eller kanske någe lime Baby rosa . . Ja de blir nog bra =) Fin blogg . . Kram

2010-02-14 @ 19:01:40
Postat av: Ann-Mari

Tack för tipsen, ska hålla utkik! Nu är det inte långt kvar till mässan.

2010-02-14 @ 19:44:04
URL: http://astridbosse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0