Bosse fyller 2 år

Idag fyller min lille "Bosse-mannen" 2 år. Bosse-mannen kallade Astrid honom för när han var alldeles nyfödd och det har liksom hängt kvar.
Igår klippte jag av hans ljuva ängla-lockar. Hans far och jag har inte varit riktigt överrens om huruvida de ska få vara kvar eller inte. Tillslut sa jag att vi kunde klippa honom när han var två år. Igår morse tog jag således tjuren vid hornen och kapade av hans fina hår. Gråten var inte långt borta när de underbara lockarna låg där på köksgolvet....



Favvonappen, en rosa marimekko-napp. Används mest hemma dock.

Lägger väl in en bild på storasyster också så det blir rättvist ;)



Hon har sina lockar kvar ;)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Sååå söta barn :)

2010-07-29 @ 20:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0