Pimpad vagn!

Fick en specialbeställning, det är alltid lika kul. En kompis kom hit med sin gamla sulky och ville ha ny klädsel till den. Inget jag gjort tidigare, men skam den som ger sig. Efter MYCKET om och men (mest strul med tryckknapparna) är den nu klar.













Väskan ingick inte i beställningen, den är bara en bonus :) Får väl se om beställaren blir nöjd.

Vagn: mönster- kopierat den gamla klädseln, tyg: IKEA och det beige från mina gömmor, svarta kantband.

Väska: mönster- eget, tyg: IKEA och från mina gömmor.

Håller nu spänt tummar och tår till beställaren kommer hit och godkänner.

Kommentarer
Postat av: Cissi S

Du är helt grym! Beställaren kommer bli mycket mycket nöjd kan jag lova!!! :)

2010-07-23 @ 21:16:56
URL: http://cicilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0