Glada Elefanter!

Detta låg i postlådan idag:



Mörkt chokladbrunt med vita elefanter. Elefanterna är ca 7 cm höga.

Jag ska antagligen beställa lite mer tyg till mössor. Jag tror att jag ska beställa från jnydesign. Det är stor efterfrågan på rosa tyg, vilket jag har slut på. Gå gärna in och kolla om det är något som ni tycker att jag ska beställa. Helst interlock, men jersey med lycra funkar också. Länk finns under länkar i bloggen. Vill gärna ha synpunkter, annars blir det ju det som jag gillar.

Ha det gott allihop!

Kommentarer
Postat av: Annica S, Dalvägen

det du gillar är ju alltid snyggt! Blev sugen på att sy något själv, men det stannar nog där. Laddar för den 13:e.

Och någon jag känner fyller ju år imorgon! Grattis i förskott!!!

2010-03-02 @ 22:19:35
Postat av: Tina

Gud vad du är duktig! Super kul att kika in i din blogg och se vad du pysslar med :) Keep up the good work! Kramar från mig!

2010-03-02 @ 22:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0