Nya tyger och en riktig sjukstuga!

Jag har åkt på en riktig dunder-halsfluss. Det började i måndags kväll, jag frös så jag trodde jag skulle dö på fläcken. Över 39 graders feber. Hela tisdagen var jag sängliggande, jag orkade verkligen inte ta mig upp. Igår, onsdag, släpade jag mig iväg till vårdcentralen. Streptokocker i halsen- Kåvepenin 3 ggr per dag i tio dagar. Jag har fortfarande feber och mår skit, men det går sakta men säkert åt rätt håll. Som ni kanske förstår så ligger jag back på sömnaden :( Jag lovar att jag syr så fort jag orkar igen. Hoppas att ni har förståelse för det här. Jag skulle hellre vara frisk och sy än vara sjuk och må så här.

Nu till något skoj. Jag skickade maken att hämta ut lite tyg på posten igår.



Svart velour med vita fordon och svart velour med limegröna apor.



Svart jersey med lime apor och röd jersey med lime apor

Hoppas att ni gillar dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0