Bosse Bus!

Ni vet alla hur det är med "skomakarens ungar" o.s.v. Ni kanske inte tror mig, men det är inte ofta jag hinner sy nåt till mina egna troll.
Nu när jag skulle rita mönster till de röda byxorna i tidigare inlägg, så passade jag på att sy ett par till Bosse också.
Jag valde den underbara svarta velouren med turkosa apor. Men, den här gången frågade jag Bosse innan jag sydde. Några av er kanske minns hur det gick när jag sydde den där robotmössan som jag trodde att han skulle tycka så mycket om.... Man lär sig av misstagen, i alla fall ibland :)



Stl. 104



Ovikta muddar nedtill



Vikta muddar nedtill

Och till sist lite "gympa"-bilder. Tror Bosse ville visa att det är stor rörelsefrihet i dessa brallor.




Tack Bosse för att du ställde upp som modell :)

Kommentarer
Postat av: Anna-Mia

Sådana skulle ju Lille B ha.. fast med gröna apor då förstås :) Du är så duktig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0